Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

Tomáš Pazdera

27. 3. 2011 19:39
Já už to udělal

MacBook jsem si koupil 17.12.2007 a dodnes mi OX X nespadly. Když chce něco aktualizovat, tak se slušně zeptá, jestli se mi to zrovna hodí. Vzhledem k tomu, že HW i SW je od stejného výrobce, tak bych v případě poruchy neměl problém s dohadováním, jestli je to chyba SW nebo HW. Když potřebuji jednou za čas něco nastavit, zavolám do prodejny a oni mi ZADARMO po telefonu poradí jak na to. Nebo se tam rád zastavím - jsou velmi příjemní. Nemají mě za blbce - to aby mi můj Mac fungoval berou jako jejich práci, kterou jsem si zaplatil už při nákupu počítače. Když k tomu COKOLI ještě jednou říkám COKOLI koupím v originálním obchodě, tak to funguje okamžitě bez nastavování a stahování jakých si ovladačů. Když jsem si před lety koupil do písíčka TV kartu, nedokázali mi ji zprovoznit tři ajťáci. Jsem uživatel. Počítač si kupuji proto, abych na něm pracoval, ne pro to, abych ho nastavoval. Chci ho otevřít, napsat dopis, vytisknout a zavřít. To umí Mac s OX X. Doporučuji. Tomáš Pazdera 

0 0
možnosti
JZ

Switch2

27. 3. 2011 21:31
Re: Já už to udělal

Já používám Macbook asi rok a půl a párkrát mi vytuhl tak, že jsem jej musel natvrdo vypnout. Ale takové případy bych spočítal na prstech jedné ruky, jinak stačí odstřelit aplikaci, která pád způsobila a spustit ji znovu. Počítač běží celé dny, na noc ho uspávám. Byl vypnutý už ani nepamatuji kdy :-)

0 0
možnosti
PH

petrph

27. 3. 2011 19:16
to je co s čím srovnáváte

Přece i spousta jiných výrobků má vady. Jenže,když se taková vada vyskytne, tak halt musíte tento výrobek popadnout, a odvézt do obchodu či opravny, tam se dohadovat aby Vám tu reklamaci uznali, pak tam ten výrobek necháte a možná za měsíc ho dostanete zpátky. Kdežto Microsoft Vám to usnadnil-opravy Vám posílá automaticky přes internet.Mimochodem, aktualizace pro Windows XP se už dodávají přes 10 let. Být to nějaký výrobek (televize, žehlička, atd..) tak na Vás udělají už za 2 roky dlouhý nos a pokud by jste chtěl závadu opravit, tak si to pěkně zaplatíte.....Spokojen???

0 0
možnosti
P

přítel.agresivního.primitiva

27. 3. 2011 18:49
K rádobychytrým expertům tady ...

Potřeboval jsem si RYCHLE něco najít a tak jsem si vodevřel notes:

Už to hledat nemusím, dostalo se mi poučení, že probíhá

KONFIGURACE AKTUALIZACÍ 1-5.

;-€

Nechal jsem ho dělat, co chtěl, poněvadž mu tohle NEUMÍM zakázat. Když dokončil, nahlídnul jsem sem - a tady tenhle článek .. úsměvná náhodička, že?

0 0
možnosti

Pavel Černík

27. 3. 2011 19:03
Re: K rádobychytrým expertům tady ...

Správně jste to napsal - NEUMÍTE to zakázat... v podstatě tedy neumíte pracovat s počítačem.. to je jako by jste chtěl jezdit autem, a netušil jak funguje spojka.

Prostě - pokud s tím neumíte, nemůžete si to jen tak koupit. Můsite si zaplatit i profíka, kterej vám to nastaví aby se to chovalo tak jak má. A nebo si zaplatit jiného profíka, kterej vás naučí s počítačem pracovat :)

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

27. 3. 2011 18:47
Smutne...

Paneboze, Vy tu svoji naprostou hloupost jeste vytrubujete do sveta!

0 0
možnosti
AR

ttata

27. 3. 2011 18:44
Autor má pravdu

už jsem si kolikrát říkal, že když mám nějaký vadný výrobek a 3x jej reklamuji mám nárok na vrácení peněz. Proč to nezkusit u Windows?:-P

0 0
možnosti
MH

mowla

27. 3. 2011 18:48
Re: Autor má pravdu

Protože - abys mohl Windows používat, musíš odsouhlasit EULA...

;-D

0 0
možnosti
PC

p_c

27. 3. 2011 18:35
Autor má úplnou pravdu

Napsal jste to ještě docela mírně. Windows je šunt, že většího není. S Apple máte pravdu, klidně na něj přejděte. Pracuje na něm mnohl lidí, známých osobností. A ví proč.

0 0
možnosti
NKM1

Na korbě mám 14m3

27. 3. 2011 18:39
Re: Autor má úplnou pravdu

Ale to víš, že jo. Epl je nejlepčí R^

0 0
možnosti
KE

Karel Endler

27. 3. 2011 18:18
Jasně,

kupte si Apple. Ten pro jistotu chyby neopravuje a jeho systémy jsou děravé jak řešeto.

0 0
možnosti
PC

p_c

27. 3. 2011 18:23
Re: Jasně,

Jsou děravé? To je možné, ale já mám Apple 15 let, v životě jsem neměl antivirus, ale ani také virus. Počítač restartuji jednou za týden, jinak ho jen uspávám. Pokud mi na něm něco nefunguje, jsou to právě programy o Microsoftu. Čím míň Microsoftu, tím míň problémů. Věřte, že zrovna já vím, co říkám.

0 0
možnosti
PG

peca_8

27. 3. 2011 18:17
Myslim si,

ze problem bude mezi klavesnici a zidli.

0 0
možnosti
PC

p_c

27. 3. 2011 18:24
Re: Myslim si,

Ne, chyba je u programátorů Windows. Oni musejí programy přizpůsobit lidem, ne nutit lidi přizpůsobit se programům

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

27. 3. 2011 18:01
Přesně tak ! Taky sem blbej na tecniku, tak to řeším takhle:

X...moje 4-letá dcérka mi ťuká všechny moje disluse na nějakým Linuxu, či co 8-o

X...já jezdím stodvacítkou L, protože si ji sám vopravuju R^

X..a moje vaří jen na plotně, mikrovlnka ji bouchla, dyž tam vejce ve staniolu 8-o

.

Maličká prosbička mimo mísu - dal by jste mi tip, kde sehnat tyhle brejle? Sou fakt suprový, fakt jo !

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

27. 3. 2011 18:03
Re: Přesně tak ! Taky sem blbej na tecniku, tak to řeším takhle:

Vopravička - vloudila se chybička.......mikrovlnka ji bouchla, dyž tam dala vejce ve staniolu....8-o

0 0
možnosti
P

pithart

27. 3. 2011 17:37
Výborné

čtení na nedělní odpoledne. Dík. Budu vás číst častěji :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 944x
Kdo jsem? Dnes už vlastně "nýmand". Dědek nad hrobem, který se i přesto ještě stále zajímá o život kolem sebe. O všecko, počínaje politikou a konče fotografováním.

Seznam rubrik