Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

Robodruh

27. 3. 2011 17:33
_

Inu, každý jednou zestárneme. Doporučil bych spíše než Apple koupit psací stroj a bude to v pohodě.

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

27. 3. 2011 17:45
Re: _

Ano, na psacím stroji se fotografie upravují nejlépe, to je pravda.;-)

0 0
možnosti
JM

djsano

27. 3. 2011 17:13
OMG

Autor se sám přizná, že PC rozumí jak koza petrželi, naseká tam faktické chyby (Windows XL???? snad XP ne). Porovnávat operační systém..miliony řádků v programovacím jazyce s výrobou konvice, kterou dneska flikuje každej druhej rákos v číně atd... To je jako kdybych já psal, co ja vím..o historii pisoáru..vo tom vím taky prdlajz. Zbytečnej článek, autor ze sebe udělal totálního hlupáka.Rv anti karmaRv

0 0
možnosti
I

I.G.Farben

27. 3. 2011 17:39
Re: OMG

Tak to já mám Windows XXL. Aspoň když si v běžné konfiguraci, bez spuštěných aplikací (kromě MSIE), vezmou 825 MB ;-D A že prej 640 KiB navždy pro všechny ;-D

0 0
možnosti
ZV

Chleba namazanej z obou stran 2

27. 3. 2011 16:37
...

Autor tomu nerozumí a ještě se tím chlubí. Smutné:-(

0 0
možnosti
PC

p_c

27. 3. 2011 18:27
Re: ...

Autor má úplnou pravdu. Chyby ve výrobcích Microsoftu jsou známé každému.

Dlouho je známý citát: "Thats not a bug, thats a feature!" "To neni chyba, to je vlastnost" :-D

0 0
možnosti
PP

ippokorny

27. 3. 2011 16:08
Při instalaci či koupi potvrzujete licenční podmínky.

Když potvrzujete, že jste je četl a přitom nečetl, tak vlastně lžete.

A přečtete si licence třeba účetnictví, vždy ručí jen do výše ceny programu. Finanční úřad ale má jiné požadavky.

P.P.

0 0
možnosti
PC

p_c

27. 3. 2011 18:29
Re: Při instalaci či koupi potvrzujete licenční podmínky.

Programy nejsou zboží, není na ně záruka, podléhají jen autorskému zákonu, je na ně nahlíženo tedy ne jako na vadný výrobek, ale na například umělecké dílo. Chyby nelze reklamovat

0 0
možnosti
G

glem

27. 3. 2011 15:37
...

Pokud si neumíte ani nastavit aktualizace na Windows aby vám vyhovovaly tak se do aplu vůbec nepouštějte. Budou to opravdu vyhozené peníze.  ;-D

0 0
možnosti
L

lokutus

27. 3. 2011 15:00
Koupil jsem si pračku

Normálně jsem do ní dal prádlo a stisknul ten čudlík, kterým se to zapíná. Pak se to chvíli točilo, rachtalo a nakonec se zakouřilo a vylítly pojistky. Když přišel opravář, tak mi řekl, že jsem tu pračku zapomněl připojit na vodu.

Byl jsem pěkně nas***ej, ale koupil jsem si novou pračku, připojil jí na vodu, dal tam prádlo a zase zapnul. Rachtalo to, točilo se to, všechno vypadalo OK, dokonce ani pojistky nevylítly. Tak jsem si šel udělat chleba se sádlem a cibulí, když vtom najednou zvonek. Sousedka zespoda na mě řvala, že jí teče voda po zdi. Tak jsem zašel do koupelny a fakt že jo. Ten krám se klepal jak ratlík v posledním tažení a chca*a z něj voda proudem. Vymalování u sousedů mě stálo deset tisíc, ale když jsem to zkoušel reklamovat, tak mi řekli, že jsem v*l, protože jsem si tu odpadní hadici měl dát do vany.

Potřetí už všechno klaplo a prádlo se vypralo, ale bylo takový jako vybli*ý a špinavý. A to jsem tam měl prej dát nějakej prášek nebo co. Jenže prášek už potřebuju spíš já.

0 0
možnosti
ZB

Zdenek B

27. 3. 2011 15:15
Re: Koupil jsem si pračku

Přesně R^

0 0
možnosti

Tramp_007

27. 3. 2011 14:44
Ta hláška, že

„Instalují se důležité aktualizace, čekejte! Probíhá aktualizace 1 ze 3. Nevypínejte počítač! se přeci objevuje pouze po vypnutí počítače uživatelem.

0 0
možnosti

Tramp_007

27. 3. 2011 14:41
No,

možná by bylo nejprve dobré naučit se vypínat počítač jinak než vytažením kabelu ze zásuvky. Celkově nechápu, jaké potíže pan autor má. Windows je celkem blbuvzdorný, tedy pokud se člověk neřídí radami, jak si pohnojit registry, na Technetu.

0 0
možnosti
G6

George63

27. 3. 2011 13:57
promiňte

ale musím říci, že jste taková lamička, abych vás moc neurazil. Stačilo si to jen nastavit, ale to je asi moc namáhavé..

0 0
možnosti
RS

karaho

27. 3. 2011 13:44
Okna

Pochopil jste to správně. Nevyhazujte počítač z okna, vyhoďte okna z počítače.

0 0
možnosti
MH

mowla

27. 3. 2011 15:12
Re: Okna

;-)

Áno...

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 944x
Kdo jsem? Dnes už vlastně "nýmand". Dědek nad hrobem, který se i přesto ještě stále zajímá o život kolem sebe. O všecko, počínaje politikou a konče fotografováním.

Seznam rubrik