Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

kurt godel

26. 3. 2011 20:50
Je to švanda

Wokenní odborníci mě nedávno rozesmáli hláškou:" Program přestal pracovat, když chvíli počkáte, možná opět začne pracovat." Asi měli strach, že bych si to svým chatrným rozumem nevydedukoval sám. Ale spíš mi poslední dobou připadá, že si moje počítače díky Woknům žijí svým životem a ani mě k němu nepotřebují. Ví mnohem lépe, co si mám právě teď nainstalovat, na co mám kliknout, když se dostanete do problémů, snaží si získat vaši přízeň tím, že vám na netu najdou nápovědu, aby vám posléze oznámily, že ve vašem jazyce nápověda neexistuje.... A nabízí ještě plno dalších "vychytávek", díky nimž je můj život mnohem veselejší ;-(. Na rozdíl od doby, kdy jsem měl obyčejný DOS 6.22, všechno fungovalo tak jak mělo, ale nebyla to zkrátka a dobře taková švanda.

0 0
možnosti
KE

Karel Endler

27. 3. 2011 18:26
Re: Je to švanda

Ono sice všechno fungovalo jak mělo, ale bylo toho proti dnešku zatraceně málo.

0 0
možnosti
O

Obludni_K

26. 3. 2011 19:34
Hezké

karma :-)R^

0 0
možnosti
NN

sisemen@centrum.cz

26. 3. 2011 19:34
mám podobné zkušenosti :-(

když jsem v r. 97 začínal s PC na operačním systému Win95 (ostatně tento PC a tento OS používám bez problémů pro vedení účetnictví dodnes) a doslova jsem nevěděl, na co slouží které tlačítko na myši, dokázal jsem se s tím poprat a jako samouk jsem se naučil na PC pracovat. Před týdnem jsem dostal k životnímu výročí nový NTB s Wistami a jsem z toho nešťastný ....

Na starém jsem měl Win XP Professional a také to bylo v pohodě, zrovna jako na služebním s OS Lubuntu (Ubuntu) čili Linux.... ale z tohoto nového OS jsem opravdu na mrtvici. Vlastně teď na něm píši první diskuzní příspěvek ...

Píši všemi deseti, ale na nové klávesnici bojuji (o přežití), děs a hrůza!

A tak se ptám: proč se stará technika, řekněme před 10 lety dala normálně ovládat, zatímco dnes nám už (ta technika) neusnadňuje život, ale naopak nám ho komplikuje? Netýká se to jen PC, ale také např. nahrávání tv vysílání na video apod.

0 0
možnosti
KV

_-1-_

26. 3. 2011 19:05
Jako nápad ... na klasické reklamování vadného

výrobku ... dobré.

Ovšem v tomto případě jde o trochu něco jiného, takže se to moc nepovedlo. ... Nevadí.

0 0
možnosti
ZIH

zatelefonovat Iljovi Hurníkovi

26. 3. 2011 18:58
Asi pokus o humor

?:-/

0 0
možnosti
IN

chrobaktruhlik

26. 3. 2011 18:54
a já

myslel že pán vyhodil produkty p. Stárka......

0 0
možnosti
JH

duch zavražděného iuose

26. 3. 2011 18:40
hmm

je mi to líto, ale podle mne je chyba mezi klávesnicí a židlí. Krom toho mám takový pocit, že "instalují se aktualizace 1 ze 3, nevypínejte počítač" se zobrazí při vypínání PC, a ne "jen tak z ničeho nic".

Aktualizace lze vypnout, případně nastavit možnost je stáhnout, ale nainstalovat až když budete chtít.

0 0
možnosti
F

Faustino

26. 3. 2011 18:33
Přejděte na Linux,

je zdarma, nový počítač jako na Apple nepotřebujete.

0 0
možnosti
  • Počet článků 105
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 944x
Kdo jsem? Dnes už vlastně "nýmand". Dědek nad hrobem, který se i přesto ještě stále zajímá o život kolem sebe. O všecko, počínaje politikou a konče fotografováním.

Seznam rubrik